12 april 2007

Stora PR-boken och komplementärlitteratur

Igår köpte jag Stora PR-boken. Svensk PR-edge 2004. Vilka är det då som köper boken förutom mig? På Bokus ser jag att de som köpt den också köpt Allt om glykemiskt index av Fredrik Paulún, Da Vinci-koden av Dan Brown, Konsten att vara snäll av Fredrik Einhorn och Självkänsla nu! Din personliga coach visar hur av Mia Törnblom. Jag hoppas att det bara är en tillfällighet eller att Bokus logaritmer har felat. För jag vill inte hänga i samma gäng som frossar i usla bestsellers och betraktar livet som projekt. Nej, jag vill inte vara folklig.

2 kommentarer:

Kafferepubliken sa...

Jag tror helt enkelt att ingen annan har köpt den boken tidigare, så Bokus plockar helt fräckt de mest säljande böckerna och fyller på den tomma listan med dessa... Du är helt unik alltså! ;-)

JCT sa...

Tack! Min tro på mänskligheten återkommer så sakteliga.