14 september 2006

$12 för ett cerat

Flera gånger har jag varit på väg att klicka mig till ett köp av SpazzSTICK. För att jag har känsliga läppar som behöver specialcerat? För att jag tycker att det är en bra idé att ha koffein munnen? För att jag tycker att fyra centimeter fett ska kosta $12? För att jag är en kompulsiv konsument? Nej, nej, nej och åter nej. Däremot är det en tilltalande knäpp idé som packeterats på ett lysande sätt. Om du köper SpazzSTICK får du gärna berätta hur det är. Är det bra lovar jag att bli avundsjuk. Promiss.

Hoppas bara att det här inte blir normen framöver. Vi vet ju hur det höll på att gå med färdigskivat bröd. Också en tilltalande knäpp idé som packeterades på ett bra sätt. Och som höll på att ta över. Vadå? Har det redan hänt? Är allt motstånd lönlöst? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

[...åter till Brytting]

Inga kommentarer: